Snaaaaaart!

Satan! Kan inte riktigt få in i skallen att nästan vecka vid den här tiden är vi i Bangkok. Helt sjukt vad nära det är nu!!

Dock känner jag mig stressad att hinna med allt innan jag åker då jag jobbar hela jävla tiden! Nästan vecka jobbar jag 06.00-19.00 måndag och tisdag och sen 05.00-10.00 på onsdag. Då hinner jag bara hem och typ hämta väskan innan det är min tur att kliva på flyget 12.50 till Stockholm.
De pressar då verkligen det sista ur mig innan jag åker!
Dock är det bara bra eftersom jag lär behöva mina slantar när jag kommer hem och har varit borta en hel månad obetalt.
Det SKA även vara tungt dagarna innan man åker så det känns extra gött att fara iväg!

Lalalalaaaaaa vad glad jag blir av tanken på att jag snart sitter på stranden med en kall pilsner i handen!














Kommentarer
Postat av: Malin Sjöberg

Du är så fucking värd det också! Inte bara att du har jobbat mycket, utan för att du är en fin människa! Ha sjukt kul, ät pad thai, besök mbk, snorkla, festa. så hörs vi när du kommer hem!!

Puss

2010-10-30 @ 17:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0