Brrrr..

Fan, nu börjar vintern!
Har inga problem med att klä på mig i gosiga vinterkläder eller skrapa bilen på morgonen, men dessa jävla elräkningar!

Under sommaren har jag betalat ungefär 500:- i månaden, vilket är helt ok med tanke på att jag har kallhyra, men idag fick jag räkningen för september och den gick på över 800 jävla kronor!
Fan, och det är inte ens minusgrader ute än!
Blir väl att glatt betala 1600:- i månaden, som förra vintern, för att ens kunna leva här hemma.

Just nu visar termometern 18 grader här i vardagsrummet och det är kallt som satan! 
Kommer inte ha råd med högre värme än så här heller så bara att vänja sig. Brrrr..
Blir fleecetröja och värmetofflor för hela slanten. INTE ok!

Får väl börja duscha på jobbet också, för att spara varmvatten. 



Kommentarer
Postat av: Syster Tina

Har du kollat upp möjligheten att binda elpriset? Då har du åtminstone lite koll på hur dyrt det kommer att bli och slipper oväntade chockhöjningar...

2010-10-14 @ 14:58:22
Postat av: Sandra

Jag har ju gjort det, duktigt nog. Men kommer bli dyrt iaf..

2010-10-14 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0