Myror!

Bläää, det sprang förbi en myra på bordet nyss. Hemma i MIN lägenhet, panik!
De som känner mig vet att jag lider av extrem myrskräck. Svor för fan som 8-åring att ALDRIG mer åka till Uppsala eftersom jag tyckte det var alldeles för mkt myror på marken där. Ett löfte jag dock brutit många gånger efter det men ändå.. 
Dödade iaf myran med tv-kontrollen. Slog och slog tills den inte rörde sig mer, elakt men jag hamnade fan i chocktillstånd. Vad gör en myra inne hos mig mitt i vintern? Har jag en myrstack i väggarna eller nåt?!
Fifan, nu kan jag inte sluta leta efter fler..

Ser jag EN till flyttar jag ut, detta är ohållbart!


Jag är en tönt, jag vet!


Kommentarer
Postat av: Tina

Se till att inte ha någon mat åt dem, typ tomburkar och liknande. De gillar ju socker. Hittar du fler - ring kvartersvärden och begär sanering!

2010-03-03 @ 21:38:45
Postat av: haha

hittar man en kommer det troligtvis fler sen.........................moha ha ha

2010-03-03 @ 21:41:03
Postat av: Maddizzz

haha nåå.. jag vet hur det känns.. fyyy!

2010-03-03 @ 22:10:01
URL: http://maddizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0