Kolsvart

Det blev lite jobbigt idag på praktiken/jobbet. Vi satt i röntgen med en av våra handledare när en väska med mkt material som såg svart ut i röntgen rullade förbi på skärmen. Handledaren sa till mig "Oj, här var det kolsvart. Det måste vi kolla!"
Precis i samma sekund som hon säger det vänder jag mig om och tittar mot passagerarna, helt utan egentlig anledning. Där står det en mörkhyad karl, rätt så mörk. Vi får ögonkontakt.
Kan bara tänka mig hur han upplevde situationen.
"Oj, här var det kolsvart, han måste vi kolla!"

Får hoppas han inte hörde vad handledaren sa, men kände att sekunden vi hade ögonkontakt var jobbig, är nästan säker på att han hörde. Såg dock inte vems väska vi sen kollade eftersom det sköttes av en annan anställd, ber till gud att det inte var den mörka killens. Vågade inte vända mig om något mer för att titta efter...

Haha, det blir så fel ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0