Vilka karlar!!!

Skid Row, vilka karlar!!!

Jobbade på flyget i söndags och hoppades självklart på att få en glimt av dessa 80-tals rockare. Alla som känner mig vet ju hur galen jag är i rockkarlar, och allra helst de som osar 80-tal!
När jag fick höra att de åkt chartrat plan hit trodde jag att de förmodligen åkt hem redan under natten men icke!
De kom!
Oj oj oj, jag satt oturligt nog bakom röntgen och Petra ropade högt att jag skulle komma och ställa mig där jag skulle få lite mer närkontakt, men jag vågade inte..
Höll ju på att trilla av, så jävla fina karlar! De är ju lite till åldern men inget som stör mig!
När de passerat och försvunnit in till fiket ångrade jag mig självklart så när några av dem vill gå ut och röka ställde jag mig kvickt bakom bågen. De måste nämligen gå igenom säkerhetskontrollen igen sen när de ska tillbaka in. Toksvettades där jag stod och såg dem närma sig, jag bad till gud om stickprov så att jag skulle få knåda lite men inte faaan pep det!
Annars piper det då jämt.

Än en gång försvann de in till fiket.
Jag hade faktiskt slut på snus och såg ingen anledning att vänta till senare för att köpa mer utan passade på att gå när de fortfarande var kvar. Jag knallade förbi dem och spanade lite i ögonvrån, det blev för mycket med ett helt gäng så vackra karlar och det svartnade för några sekunder. Svimmade nästan och pengarna jag hade i handen föll och rullade iväg över golvet, fick krypa runt och fånga in slantarna.
Fiifan, jag är inte den som brukar bli så där till mig pga karlar!!
Fick sen sitta i över en timme och svalka mig med en tidning för att inte tuppa av.

Nu är det egentligen inte just Skid Row jag tycker är så heta utan själva stilen på hår och kläder!
De är ju äldre nu och ser inte ut som förut men de har fortfarande känslan kvar.

Varför kan inte fler av dagens karlar kan omfamna 80-talet och klä sig lite pudel?
Låta håret växa och kanske tupera lite?
Det är ju så vackert!
Jag får dock inget medhåll av mina kamrater i denna önskan..haha.



Jag överdriver kanske lite när jag tjatar om mina pudlar, jag vill inte att karlar ska ha permanentat hår och lugg men de ska vara 80-talsinspirerade!
När jag säger att jag gillar rockkarlar tror många att det är långt stripigt svart hår, bockskägg och skinnrock jag suktar efter, helt fel! Det får INTE va by-svartrockare! Nej nej..

Vill bara ha en karl med långt mörkt hår (icke färgat svart och stripigt), bruna ögon, gärna skägg, massor av tatueringar, armband, ringar och annat tjafs. Sen får han extemt gärna gilla 80-talet och dess mode.
Är det för snävt? Kommer jag sluta ensam?


Sen ska det påpekas att Skid Row var ovanligt trevliga också, de stod lugnt i kö som alla andra, frågade snällt om vi kunde släppa ut dem så de fick röka, gnällde inte över att de måste ta av sig bälte och dylikt och en av killarna stannade till och med och plockade undan alla lådor som vanligt folk inte orkat lägga tillbaka på plats. Det uppskattas!


Kommentarer
Postat av: kompis

Haha! det var ett roligt inlägg att läsa :D Tack, nu fick jag skratta lite :D

2010-06-02 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0