Glad men trött

Hellllooo..
Fan vad jag är värdelös på detta med blogg, knasigt slö!
Fast just nu känns det inte som att detta är min högsta prioritet. Vi som ska börja på flygplatsen genomgår denna vecka en 4 dagars utbildning i Örnsköldsvik så vi måste köra fram och tillbaka dit varenda satans dag. Vi åker 06.30 och är inte hemma igen förrän efter 17.00, och det är faktist långa dagar för mig som ju hunnit vänja mig vid att ligga och jäsa näst intill oavbrutet de senaste 2 månaderna! 
Jag är därmed ovanligt sliten och lat med skrivandet.

Utbildningen är iaf väldigt intressant och den innefattar mkt nyttigt vetande både för det kommande jobbet och privat. Sen att de andra damerna som går kursen är jävligt trevliga gör ju bara saken ännu roligare!
Känner dock en viss oro för hur i helvete jag ska lyckas utföra detta jobb korrekt, det är fan inte lätt att hitta och se allt! Och stort ansvar har man också, vi är ju som sagt "sista filtret"
Fast varför skulle jag vara sämre än någon annan?
Antar att alla känner likadant i början och jag kommer verkligen ta kontrollerna på allvar. Inget slarv här inte, nix pix! Även om det bara är lilla Umeås flygplats, för vi vet ju vad som simmar i de lugnaste vatten...

Känns iaf gött att man får en stadig inkomst igen, då kan man börja planera för framtida resor och annat trevligt. 
Så nu jävlar Sanna tycker jag att vi arbetar ihop lite ordentliga pengar! Mycket slit och lite slös ska iaf va min melodi de närmsta månaderna så bankkontot är välfyllt till sommaren då jag vill göra något skoj!

Nä, nu ska jag fan försöka sova, haft problem med det den senaste tiden och har inte sovit mer än 10 timmar totalt de senaste 3 nätterna. Börjar få svarta ringar under ögonen och det är ju inte attraktivt!


Jag är förresten medveten om att jag är ohyggligt ful i mun, bara spottar ut svordomar hela tiden, både i tal och text. Är det för att man är norrlänning tro? 
Det är iaf inte vackert men jag vill skriva som jag pratar och jag pratar som jag tänker, och då blir det så här illa. Hoppas ingen tar anstöt :)





Hjääääsp, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Nååå, söt Tufsing! :)



Klart du inte är sämre än någon annan, det kommer att gå alldeles utmärkt!

2010-02-24 @ 22:46:02
Postat av: Ss

Ja nu jäävlar tjänar vi ihop lite cash :D

2010-02-24 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0