Rättelse

Fan, var tvungen att fota mitt hår igen.
Färgen på den tidigare bilden stämmer ju inte alls!

 

Sådär ser det ut, jepp Sandra är rödblond! :D
Kan jag inte få lite respons kamrater? Bättre, sämre, lika fult?

Äh, nog om det!

Slut som satan är jag för stunden. Igår blev det 14 timmar och idag 13. Jag som trodde att jag skulle jobba mindre när jag flyttande från Kiruna!
Men trivs man på sitt jobb kan man vara där mkt och ofta :)


-Hej, jag skulle vilja titta i din väska. 
-Ok, vad letar du efter?
-Det verkar ligga någonting inne i en sko.
-Jaaaaahaaa, ja det är nog mitt schampo... 
Flaskan tas ut ur skon. Mer än dubbelt så stor som det tillåtna.
-Haha, försökte du göra en fuling?
-Hm, njaa, hm, aaaaaa jag gjorde nog det.
-Ok, antar att du inte vill checka in den då?
-Näää, det är bra.

( Hur i helvete stavas egentligen schampo? Shampoo, shampo, schampoo, schampo? Fan, enligt svenska akademien är det schampo så jag väljer det. )

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0