Frassefester!

Ja det var ett tag sen det hände nåt här...
Tänkte iaf bjuda på lite bilder från våra Frassefester. Har alltid roligt med dessa damer, blir några år yngre varje gång..Vilket är positivt!
För några veckor sedan bjöd vår snälla chef Birgit på Bastuflottepartaj. En av de roligaste lördagarna på mkt länge. Öl, bastu, bad, ringåkning och ett glatt gäng damer som steker hamburgare på dagarna.
Det bästa var nog ringåkningen! Eller ring vet jag inte, det fanns nämligen inget hål att sjunka ner i. Nej det var bara med ren armstryka man skulle hålla sig kvar när båten krängde som en orm på älven. Jag och Kajsa åkte först och satte exempel, tyckte vi af. Tävlingsgalningen Katti hånade oss dock så mkt att jag åkte med i båten när det var hennes och Emelies tur. Tvingade karln som körde att gasa utav bara helvete. Var fast besluten att de skulle i och fick sjävklart min vilja igenom. Alla åkte i älven lika många gånger så tävlingen slutade oavgjort.
Som tur var fick vi låna våtdräkter. Det var fan omöjligt att inte flyga av!
Det var iaf skoj som satan!

























Sen har vi haft fest igen i lördags, inga storslagna aktiviteter men iaf förskiva hos Sofie och dansit på Arran.










Har ju varit så sjukt jävla less på krogen men nu börjar det kännas roligt igen! Har ju insett att alla karlar i denna stad är nötter så sneglar inte ens längre. Vilket leder till enbart skoj med damerna. Mkt mer givande!

Var förresten på bio med Sanna igår, fan länge sen. Vi såg Public Enemies. Jävligt bra och dessutom Depp på storbild, kan ju inte gå fel!




Kommentarer
Postat av: Kajsa Kiviniemi

haha, du måste sätta in dom där bilderna på facebook. Dom är bara för snygga ;) Gillar den där bilden då du och jag ser ut som två tjocka sälar i vattnet :P

2009-09-10 @ 23:48:57
Postat av: Sandra

Haha, jag tycker vi är sååå fina. De kommer på facebook! =)

2009-09-11 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0