bikinilycka!

Fan jag som letat i år och dar efter en bikini som sitter där den ska!
Nu har jag äntligen funnit inte en, utan tre! Alla är från Figleaves och jag är lite kär. Trevligt när det finns i min storlek för en gångs skull! När jag först fick dem var självklart en för liten, jag va visst lite optimistisk i mitt val av storlek..Men returnerade och nu sitter alla tre som de ska, gött!
Tror till och med att jag kan rulla runt i vågorna utan att kläderna lämnar kroppen =)

Kanske inte världens hetaste men är man skapt som jag får man inte va kräsen!

 



11 dagar kvar!!

Fan behöver verkligen åka..Livet här är inte värt just nu..

Kommentarer
Postat av: caroline

Dom satt jävligt fint på dig :)



Livet e värt ;)

2009-03-17 @ 21:27:04
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0