Kirunafestivalen!

Fan vad skoj jag haft..en av de bästa festivalerna på länge!

Missade dock alla artisterna, förutom Ulf Lundell. Vette fan vart jag hållit hus. Men vad spelar det för roll när man haft så skoj, varit på finfint humör och glidit omkring i lagom djup dimma. Torsdagen spårade det dock lite på slutet. Minns inte hur jag kom från området..Sista timmen är lite suddig men vaknade iaf med två mjukisdjur..lr djur var det inte. Det var en penna och ett tåg. Det var 4:e pris, lottvinster.  Jag och sällskapet var inge vidare på att kasta boll på burkar, vi slösade flera hundra på försöken men vann nada.

På fredagen fick jag ett trevligt bevis på att vissa faktiskt tänker till. Det gillar jag!

Men lördagen var ändå roligast! Var dock lite för nykter under natten, drack som tusan med det ville inte ta sig. Fast framåt morgonkvisten susade det i säven så att säga. Jag och Maddis var på väg till gamla hederliga Ferrum när vi blev bjudna på efterfesten på 5:e våningen. Jävlar va gött det va att knalla förbi de dryga vakterna. Vi är faktiskt välkomna!! Tack Peter för det! Önskar bara Sanna också varit med, satan!

Sjukt hur galna vissa kvinnor var efter E.M.D killarnas uppmärksamhet, framför allt Eriks. När det inte gick rullade de vidare till nästa halvkändis och klängde. Helt ogenerat och öppet. Jag är tvärt emot, ska alltid låtsas va så jävla ointresserad och häftig, det går till överdrift ibland. Men jag bjöd på snus till slut, erkänner!
Nåja, hade jag betett mig så där hade jag iaf knutit en snara runt halsen dagen efter..Att ligga med en "kändis" är inte min högsta prioritet. Det är alltid dom som är i bakgrunden som är intressanta måste jag säga!

Gitarr-Jonas var ju där, från den sjuka natten i Stockholm för två somrar sen. Kellys! Fast tror inte han riktigt kom ihåg mig, vilket dock är förståeligt med tanke på hur mkt karln förmodligen är i farten. Men lite sårande är det ju. haha. =)
Uffe är ändå mest minnesvärd. Där blev jag av nån anledning "starstruck". Om det nu va han, kanske svamlade. men trevlig va gubben iaf! 

En pudelrockare och jag fann till slut varandra, långt hår och musch som hämtad från 70-talets porrfilmer. Mkt het! Såg han direkt och fattade tycke. Det är nåt med 80-talsdoftande karlar. (bara muschen som va 70-tal) 
Han frågade intresserat om mitt hår ( krusigt ) var äkta och verkade mkt avundsjuk. Så jag tipsade honom om vågtången jag använder, hans hår var nämligen rakt.
Synd att jag inte fick människan på bild. Glömmer alltid att fota!
Festen slutade vid 5, halv 6-snåret..För mig iaf.

Har aldrig varit så sliten i hela mitt liv som jag va på söndag..Vaknade 10.12, Skulle varit på Frasses 10.00. Panik!
Tur att min mor var körduglig. Rasade in på jobbet strax före 11. Min arbetskamrat försökte verkligen med alla medel bli av med mig. Eller hon ringde runt till alla som kunde tänkas komma och ta över för mig, förstår henne. Såg förjävlig ut! Jag erbjöd 500:- för den som kom och avlöste mig men icke. Ingen kom.
Nyktrade nog inte till på hela dagen. Men som jag alltid sagt "Kan man supa kan man jobba" Jag tycker själv jag skötte mig galant. Steken bryr sig inte om hur man ser ut och kunderna fick sin mat. Inga problem!     
Tror vi hade nåt slags kassarekord under söndagen också, aldrig varit med om så mkt folk!

Tack iaf Maddis, Sanna, Sussi och Louise för en oförglömlig helg! Love you














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0