walk of shame!

God morgon!

Idag har jag utstått en ovanligt jobbig walk of shame..Varför ska jag alltid envisas med att gå på krogen i kläder som absolut inte kan tas för vardagskläder, när jag vet att risken finns att jag inte kommer vakna hemma i min egen säng?
Högklackat och kjol på en söndagsmorgon är inget man obemärkt kan smyga hem i..
Nä, alla ser att man varit på dåligheter!

Idag var det lite extra jobbigt eftersom jag faktiskt inte förtjänade min walk of shame! Faktiskt inte, Jag har bara ätit pizza och sovit på den aktuella platsen..Iaf denna gång. Så det känns inte rättvist att jag just idag skulle möta både en gammal lernia-kollega och en arbetskamrat från Frasses, de menande leenden kunde inte missförstås. Fan jag har ju skött mig! 
Tur att Carro orkade prata med mig hela vägen hem, det känns som bättre om man har telefonen i örat när man går.
Nåja, nu är jag iaf hemma och gossar med mina bäbisar..Kissekatterna mina är ovärderliga i dessa tillfällen då man har ångest å bara vill dra något gammalt över sig...


Denna sko tog mig hem idag, det var en lååång promenad.






Kommentarer
Postat av: Ss

Snyyyygggaa skor!

2009-02-01 @ 15:50:27
URL: http://ladysooul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0