Trevlig helg!

I fredags rullade jag å Carro mot luleå, jag skulle på dop och Carro passade på att sprätta lite pengar i "storstan". Dopet av min systerdotter på lördagen fick finfint, lite grinig va hon ju men det hade jag också varit om nån, utan uppenbar anledning, blötte ner min skalle. Så söt iaf! =)
Vid 18.00 styrde vi Polon min mot Kiruna igen, ville ju komma hem och hinna med lite partaj!
Lyckades stöta på både älg och ren på vägen men de var snälla nog att inte störa våran hemfärd.
Kom fram till Kiruna 21.40 och strax efter 23.00 satt vi hos Louise och drack vin. Äntligen hittat ett vitt vin som är drickbart, brukar ha lite svårt för det annars. Gött!

Krogkvällen var iaf lyckad så slapp ha ångest över att jag lämnde min systers hem redan innan hon öppnat alla doppresenterna...


                                         Sanna, Sussi, Carro och jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul kväll :D

2009-02-17 @ 22:17:15
Postat av: caroline

kul kväll som sagt och en trevlig tur till Luleå :D

2009-02-17 @ 22:48:39
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0