Vill ha!

En sån här vill jag ha!

Alla som nån gång åkt med mig vet hur jävla galen jag blir så fort jag sitter bakom ratten. Alla aggressioner kommer ut där i Polon. Men ibland räcker det inte med fingret, tutan eller vilt gestikulerande. Det syns ju inte för dem bakom. Så köp en sån här i julklapp åt mig nån, snälla! :)

Drivemocion

 

 

"Skicka meddelanden till dina medtrafikanter, tacka för gott uppförande eller inte...  Trådlös display med fem olika smileys som du sätter i bakrutan på bilen och styr med en fjärrkontroll."

Nåja, får ju se om den hamnar under granen.


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

hahaha den där passar dig perfekt.. Slipper du skrika och banka i rutan! :D

2009-12-09 @ 21:58:53
URL: http://maddizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0