Ingen blondin längre!

Nix, nu är man ingen blondin längre! Har numera mörkrött hår och trivs som satan. Varför har jag inte färgat det tidigare?

Ska lägga upp foton på min nya frilla men har inga ännu, tog inte med kameran i lördags (eftersom den är så jävla värdelös) så måste tigga bilder av Louise. Orkar inte börja posera här hemma heller.
Det var iaf ett trevligt julbord men lite torrt måste jag säga, skandalerna uteblev. Trist!
Måste även påpeka att Ripans mat var något av en besvikelse, trodde det skulle vara större utbud. När jag var där sist fanns det ju massor att gott! Fast man äter ju ändå inte så mkt när det är partaj, ölen tar alldeles för stor plats..

Det va i överlag en rolig kväll, dock synd att mitt glada humör skulle förstöras vid 02.30-tiden.
Trevlig kille, tummen upp!

Men skriver mer nån annan dag, ingen inspiration just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0