Packar ihop lägenheten..

Håller på att packa ihop mitt liv, kan inte säga att jag gråter precis men lite vemodigt känns det ju. Idag var sista arbetsdagen med min kära Louise, hon är nämligen ledig nästa vecka då jag har mina sista 3 dagar på verkstan. Snyft, en bättre kollega och kamrat hittar man inte. Men vi får väl ringa till varandra och avreagera oss istället :)

Det blev otippat utgång i lördags ändå, trodde inte nån av Frassedamerna skulle på krogen efter vår middag på Landströms (vi avbokade julbordet) men där hade jag fel, Kajsa, Paulina och Jennie besökte Ferrum med mig. Det var trevligt men saatan vad kalas jag var, pigg och klar i huvudet men kroppen hängde inte riktigt med. Kunde fan inte stå still utan vinglade fram och tillbaka som en gunghäst. Tur att det var mkt folk ute så ingen märkte att jag lutade mig mot de flesa i hopp om extra stöd.

Gick hem tidigare än Paulina, som hade sin garderobslapp i min väska, så skulle försöka skriva ett meddelande till Kajsa att jag hade lämnat Paulinas lapp i garderoben och att hon bara behövde säga numret. Minns att jag fingrade med mobilen i säkert en kvart innan jag ens fick i väg nåt. När man läser mina utkast och det slutliga meddelandet förstår man att jag hade det kämpigt:

Utkast 1: "Af sakic 291 så"
Utkast 2: "Om Paulina ber om sin läcka os"
Skickat: " Hej. Om Paulina ber om sin jacka nr 291 får hon sin jacka!" (nääää, vilken smart idé!)

Ja, vilken toppentjej! Det fick även vältas väska innan jag hittade den förbannade hemnyckeln, grävde som besatt i åratal men när man ser i kors är de svårt..Tror dock inte mitt sällskap var helt nykter heller, vi var båda helt oförstående varför i helvete det inte gick att logga in på Spotify. Försökte hur många gånger som helst! Idag när jag startade datorn som varit i viloläge förstår jag varför. Hade ju fan inte loggat in på internet. Det står klart och tydligt på felmeddelandet, vilka nötter!
Men det slutade ju rätt fint iaf så är nöjd med kvällen!

Nä, nu ska jag packa vidare..Tack och adjö.

Undrar förresten vilka det är som egentligen läser denna döda blogg..Långt mkt fler än jag förstår, eller känner. Men det är bara trevligt :)

De foton jag lyckades ta innan spriten tog över totalt..







Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag läser din blogg ju!

Fan vad snygg du är med mörkt hår! me like :D

2009-12-23 @ 18:31:31
Postat av: Maddizzz

jo.. jag är ett snusk..inget jag förnekar..fast ibland försöker jag tona ner på snusket lite :)

God jul kamrat!

2009-12-24 @ 17:41:41
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: Louise

va så länge sen ja va in å läste din blogg så nu fanns de mycket nytt å roligt att läsa..:) Kommer sakna dig när du flyttar..har ju inte heller haft någon så bra arbetskamrat som du..å ja kommer ringa dagligen å avreagera mig..:)

2009-12-29 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0