Thailand 2009

Jävlar vad trist det är att va hemma, vi har haft så skoj!
Höjdpunkten under resan var ända Songkran-festivalen, man blir som barn på nytt när man har en vattenpistol i nävarna!
Tråkigt bara att vi mitt i firandet skulle bli vittnen till en misslyckad dödsmisshandel. Hur fan kan man sparka och hoppa på en annan människas huvud? Ett helt jävla gäng på en enda stackare. Jävla idioter!! Tur att killen snabbt fick hjälp, några sparkar till så hade han nog inte överlevt. Fan vad hemskt det var, aldrig sett något vidrigare! Det hela var över på typ 10 sekunder och vi hann knappt reagera, men har iaf aldrig hört nån skrika rakt ut så högt och panikslaget som Maddis gjorde. Det hjälpte säkert mer än mina desperata rop på svenska "Lägg av, men lägg av då!". Förövarna trodde säkert jag hejade på och skrek "come on, come on!" Thailändare kan ju sällan svenska..Nåja, jag skrek det jag tänkte.

Annars har inte Thailand gjort mig besviken denna gång heller!
       
                               



                              


















Tack Maddis och Carro för det trevliga resesällskapet!

Ska skriva mer nån annan dag, trött nu, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0