Sjuk..

Fan hatar att vara sjuk! Eller när jag är frisk tycker jag alltid att det låter underbart att vara sjuk och ligga hemma under filten men när det sen sker ångrar jag alltid mina dagdrömmar..Det är inte underbart!
En vanligt förkylning är tråkigt, javisst, men nu är det fan värre! Är 98% säker på att jag åkt på halsfluss! Har lusläst mors läkarböcker med självdiagnosschema och är nu nästan helt övertygad. Jag har aldrig i hela mitt liv, vad jag kan minnas iaf, haft så här ont i halsen! Kan knappt svälja och hålet i halsen, där maten ska ner, är ungefär lika stort som bredden på mitt långfinger...Alltså måste allt jag äter pressa sig förbi det onda på sin väg ner..och det är INTE en angenäm känsla! Mina körtlar på halsen är också stora som ägg..nä fan, frisk och kry ska ma va!

Jaja, nog om d! Har jobbar mitt första skift på Frasses i tisdags, som att komma hem! =)
Fan vad jag tycker om det stället! Fastän d är jobbig och stressigt ibland och jag förbannar det till döden så är jag ändå helt beroende av att stå där i frityrångorna....Kommer nog jobba extra där till pensionen!

I helg blir det middag och supriseparty, en från restaurangen har slutat och vi ska säga adjö med lite fest. Ska bli skoj och hoppas verkligen jag är frisk då!

Nä nu måste jag återgå till ryggläge och gosa med filten..Tur att mor min har så många tv-kanaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0