lugna dig kvinna!

Ja då är man snart arbetare igen..på måndag står jag åter på R&W i Kiruna och svarvar...förhoppningsvis rör...
Du är förresten världens bästa Rickard, som låter katterna bo hos dig tills jag åter har ett eget hem..
Kan aldrig tacka dig nog!  
                  
Efter ett jävla trams så får jag även tillbaka min älskade lägenhet om en månad. Karln som bott där hann inte mycket mer än borra fast jättetv:n på väggen så måste han ut igen..Känner viss skuld men eftersom jag upptäckt att man absolut inte vinner någonting på att vara snäll ska jag sluta känna såna moderskänslor för karln..
Han klarar sig!

Å varför kan jag inte få ha lite skoj utan att bli anklagad för att försöka bygga bo och ingå äktenskap?
Va fan, här försöker jag bara döda lite tid med nåt roligare än sömn å då är man plötsligt ute efter karlstackarns frihet..
Att det ska vara så jälva svårt att förstå att inte alla kvinnor jämt är ute efter en livslång partner!!

Hoff att jag ens ägnar tid åt det här..men kan ju inte låta bli...blir så less!!

"Lugna dig kvinna!"

Men snälla du....

Sex
: Nöjet är övergående, ställningen är skrattretande och omkostnaden är alldeles för hög.

Kommentarer
Postat av: Carin

SANDRA!

Nu är det dags att uppdatera din blogg har ju inget att skratta till!

2008-10-17 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0