Schlagerparty och nackskott..

I lördags ordnade jag och karin schlagerparty. Från början verkade det bara bli vi två som skulle sitta framför tv:n och dricka findrinkar men vi lyckades få tag på lite folk som ville umgås med oss. Karin bjöd in ett trevligt gäng söderifrån som hon träffat på mingel och även Sussi och arbetskamraten Hasse kom förbi, mycket trevligt!
Till och med krogen var en hit i lördags!!

Enda negativa var att jag slog i backen som en sten på vägen hem från krogen. Minns att jag småsprang när jag plötsligt skrapade upp både hand och älsklingsskor i gruset, saaaaatan vad ont det gjorde!!

image66image64image63
image65


Måndagen har dessvärre varit en av de värsta dagarna på mycket länge...Ett nackskott hade varit en befrielse...Vissa dagar är allting verkligen bara svart...


Kommentarer
Postat av: Ss

bra att du hade skoj .!

2008-05-26 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0