Första dagen på stranden..

Dagen har spenderats på stranden och vid poolen. Kata beach är fan fin, fast inte i samma klass som stränderna runt Krabi. Alldeles för mycket folk och solstolar också. Jobbigt att behöva rusa ner på stranden varje morgon för att få en solstol, vill ju sova! Men sanden är ljus och fin och vattnet rätt klart, så klar det kan vara när vågorna är meterhöga =) Det är jävla roligt med vågor fast jag lyckas inte riktigt bemästra dem dock, rullar runt som en vante och kläderna sitter inte kvar där de ska, men skoj!
i morgon tänkte jag och Pixi prova surfa lite. Kommer förmodligen inte komma levande ur det men vad fan, man måste ju prova!

Har lyckats lägga upp lite bilder på min resedagbok! Ska fota stranden i morgon på dagen så det syns hur fint d är i dagsljus, även hur mycket svettiga gubbar och tjocka tanter i string och utan bikinibh som befinner sig där...brrrrr...


Här är jag i älskade Bangkok, vill bo där!!

image45


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu längtar jag till sommar här i snöiga norden... råder dig att njuta av solen =)

2008-03-25 @ 19:15:24
URL: http://www.misstrasselsudd.blogg.se
Postat av: Lisso

Men åååh, så härligt!! Vill också!

2008-03-27 @ 07:25:08
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: caroline

orkar inte logga in på msn....:P sen vill man ju göra andra grejer än att sitta framför datorn när man är på semester :D

kollade iaf bilderna på din resdagbok...härligt!!! Fan, vad gött ni måste ha det!!

ta hand om er där borta i värmen och njuuut så mkt ni bara kan! :D

kram!

2008-03-28 @ 15:02:27
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0