bowlingparty!

Fan vad skoj det var i lördags!!
Varit på diskobowling med Frasses, eller det var Coop Forum som ordnade...Skoj som satan i alla fall!
Eftersom jag var stammis på bowlinghallen när jag var typ 11 trodde jag ju att jag skulle överglänsa alla med mina bowlingkunskaper, så var inte fallet! De gamla takterna satt tyvärr inte i och ju fler öl som gled ner i strupen, ju oftare gled klotet ner i rännan....Johanna däremot, hon var i en klass för sig...jag är mycket imponerad! =)

Lite bilder på glada damer =)

421239-38 
Lina & Johanna ( Johanna vann 1:a pris)

421239-37 
Jag & turklotet!

421239-36 
Ingen vidare bowlare, men glad ändå!

image35 
Johanna, Suphattra, Lina & jag, "Frasses all stars"

Kommentarer
Postat av: Ss

Fan vad din msn är trög! går inte att få kontakt...
kul att du hade kul ihelgen :) vi hörs snart ait!

2008-03-05 @ 22:56:07
Postat av: ELi.,

vad använder du för mascara ? , och använder du lösögonfransar ? , snälllllla.. tell me your hemlighet! , jag älskar dina ögonfransar :D

2008-04-05 @ 18:15:33
Postat av: Sandra

Tack så mycket =) Använder inte lösögonfransar utan är född med spindelben till fransar. De är långa men inte tjocka och inte heller så många. Använder Maybelline Lash Expansion, billig och bra mascara som efter många lager iaf gör mina strån tjockare =) Är även missbrukare av ögonfransböjare!

2008-04-07 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0