patetiskt liv, javisst!

Hoff vad trist livet är! Bara jobbar och sover...Pengarna rullar in men försvinner spårlöst och utan problem...Tror det är snus, party och framför allt mina statoilbesök varje morgon som suger kontot tomt...Haha, jävla statoil!
Måste besöka den förbannade macken varje morgon eftersom jag ALDRIG ids laga mat hemma och måste köpa färdigmat  och annat skrot till lunch...Mycket dyrt och mycket onyttigt! Köper dessutom oftast sallad, vilket är ännu dyrare, 55:- för lite grönsaker!! Hoff...När ska jag orka laga mat hemma??
Kanske när jag slutar jobbba så mycker och inte känner behov av att sova HELA eftermiddagarna..Helt sjukt hur mycket jag sover....Kom hem från jobbet idag vid 15.30 och sen dess har jag och soffan gosat, vaknade för typ en timme sen...Så ser de flesta av mina dagar ut...Mycket spännande liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0