Kirunafestival!

Dags att jag skriver ett inlägg...Karin jag vet =)
Är bara så seg å tråkig jämt men men...
Har haft så jävla skoj under festivalen iaf! Perfekt mkt alkohol har jag fått i mig och utnyttjat festivaldagarna till det yttersta! Karusell har jag åkt, även om det inte var någon trivsamt upplevelse, fick panik efter halva tiden och ville av...men det går ju inte när det väl är igång...Stackars Jessica som satt innerst, krossade henne totalt och nu är hon är helt blåslagen stackarn...men hård som hon är säger hon bara: "Det ska synas och kännas att man varit på festival!"
Självklart missade jag alla artisterna också., precis som jag alltid gör..Men gråter inte för det! Tycker ändå inte att det är nå skoj att stå och glo, oavsett vem som spelar...Nä, sitter hellre i öltältet och dricker pilsner =)
Enda dagen som jag nog fick lite för mkt i mig var fredagen..Först somnade jag på Arran (ok, Babylon) och man får visst inte slumra in där så gick hem och skulle försöka bädda om sängen, som jag av nån anledning tyckte var för stökig. Det gick inge bra..i mitt smått påvekad tillstånd fattade jag inte åt vilket håll lakandet skulle bäddas i sängen så gav upp och somnade med kläderna på, ovanpå det ihopknövlade lakandet...Var nog lite trött =)

Nu är det dags för uppsägning också, fan vilken ångest! Vill verkligen flytta men samtidigt känns det hemskt att säga upp sig från den enda fasta antällning jag nånsin haft, även lägenheten kommer jag sakna..Fast den är nog i goda händer =) 2:a hand får det bli, man vet ju aldrig om man kommer tillbaka!

Å fy på dig Louise som är på semester! vill ju sitta ute i solen på våran fina pallfåtölj! Inte för att det är så mycket sol för tillfället men ändå. Måste försöka tvinga med Johanne nästa gång solen tittar fram!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0