utmanad

Jag blev visst utmanad av Caroline.

Här är reglerna;

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Berätta 7 lögner om dig själv
4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

Tyvärr är jag ju ett offer och vette fan vilka 4 bloggare jag ska utmana som inte redan tagit utmaningen...så hoppar över d..offer, jag vet!


7 Sanningar:

1. Jag kommer att dö innan jag är 25. Det spåddes redan när jag var 15

2. Jag är precis som Carro en jävel på luftgitarr, kan lira till vilket ljud som helst ( en trimmad moped är favoriten )

3. Jag har väckt karln min mitt i natten och i sömnen uttryckt följande mening: "Du är min egen McGyver"

4. Jag hatar egentligen datorer och internet och önskar vi kunde återgå till uppslagsverk och postverket.

5. Jag är sjukt dålig förlorare i spel, framför allt Monopol, klarar helt enkelt inte av ett nederlag.

6. Jag tyckte "Thunder in Paradise" med Hulk Hogan var en genial serie när jag var typ 8

7. Jag tycker fortfarande, efter flera års intensiv träning, att kaffe smakar gammal disktrasa.


7 lögner:

1. Jag önskar George W Bush fick sitta kvar som president några år till.

2. Jag är trogen kristen och sitter alltid längst fram i kyrkan på söndagar.

3. Jag har alltid kontroll över mitt alkoholintag och har aldrig haft en minneslucka.

4. Jag tycker inte pengar är vikigt.

5. Jag dansar nykter.

6. Reinfeldt och moderaterna fick min röst i valet.

7. Jag äger ett strykjärn.



image10
Hulk Hogan. En gång min stora idol!


Kommentarer
Postat av: caroline

hahah! trimmad moded....haha. Den är ju härligast att lira till...

2008-01-22 @ 23:21:43
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0