popcorn

Oj. Nu har jag sovit bort en hel dag igen! Somnade väl vid 17.30 kanske...vaknade för typ en timme sen..Hur i helvete gick det till? Ingen aning...jag som skulle till Pixi å titta American Idol..Popcorn skulle jag köpa också...men nu sitter jag här ensam istället...å utan popcorn..vilken miss...

Alla som känner mig vet nog att jag är gravt beroende av popcorn! Hade kunnat leva på d...utan problem...men det måste va såna där färdigpoppade, inte micro! Oerhört viktigt!
Under min skoltid brukade jag äta två påsar Estrellas Indian Popcorn till middag, gött !

Har även haft en period då Icas micropopcorn var en favorit, som tur är gick den passionen över...Just den sorten är visst den största hälsoboven av alla popcorn...se själv...

http://www.expressen.se/1.429813


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0