onsdag, dagen mitt i veckan..

God afton!

Idag är det onsdag, dagen då livet börjar kännas lättare eftersom man precis tippar över kanten och börjar gå i nerförsbacke..trevligt trevligt...
Å i helg ska ju min syster gifta sig! Ska bli skoj å gå på bröllop! Får dessutom vara tärna, inte helt fel..

Carro kommer dessutom, vilken helg! =)

Ä det förresten bara jag som tycker att Oz är bland det bästa tv någonsin visat?
Jävligt bra fast inte uppiggande direkt..död å fanskap i varje avsnitt..men passar min personlighet perfekt!
Man är ju bitter och inåtvänd =)

Favoriten Ryan O'reily ( Dean Winters ) in action, känsliga öron varnas!



Å då är d självklart inte gubben med flinet jag gillar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0