Fåfäng?

Jag är fan inte särskilt fåfäng..Sminkar mig typ aldrig på vardagarna och mysbyxorna som jag strykt omkring i det senaste halvåret sjunger på sista refrängen..Mina frisörbesök genom åren kan jag lätt räkna på handens 5 fingrar+1. På kvällen tvättas det eventuella sminket bort med handtvål och vatten innan det smörjs in med nån hudkräm från ÖB, inga dyra produkter här inte..
Mitt jobb gör en inte en vackrare heller...Skiten borrar sig djupt in i ansiktet och lämnar en smickrande svart yta som aldrig tycks gå bort...De naglar som lyckas överleva avkapning är oftas svarta å härliga pga min ovilja att använda handskar..och slutligen lyckas de jävla spånen hoppa ner innanför jackan å lämna ytterst vackra brännmärken...Nä karl har man blivit!
Så på vardagarna kan man då fan inte kalla mig fåfäng!
Så pga att jag för det mesta ser ut som faaan tycker jag det är berättigat att på helgen återgå till det kön jag faktiskt föddes till..kvinna..
Att jag sen kanska kunde dra ner partysminket till bara halva Beckers Färgkarta är ju en annan femma men vad fan..Jag gör aldrig något halvhjärtat!

421239-8 

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

HAHAHAHAHAHA... det ser ju inte ens ut som du?! :D hahaha. en liten skillnad där..

2008-01-16 @ 22:17:09
URL: http://maddizzz.blogg.se
Postat av: sandra

Jag vet ..het som fan =)

2008-01-16 @ 22:21:53
Postat av: caroline

mera inlägg mera inlägg mera inlägg!

2008-01-17 @ 22:23:02
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe är det verkligen du? jag diggar ditt sätt att se på det där med halvhjärtat och du är jättefin i formen av Beckers Färgkarta också, de som säger annat är bara avundsjuka så fortsätt i samma spår :)

2008-01-25 @ 21:24:43
URL: http://msomimarie.blogg.se
Postat av: Sandra

tack tack =)

2008-01-31 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0