städat bort smutsen

Goddagens!
Idag är jag äntligen frisk...Förkylningen försvann lika fort som den kom...lämnade dock kvar lite snuva å ont i halsen men febern är borta!
Det var den redan i morse när jag vaknade och då ansåg jag mig frisk nog att göra lite nytta! Hade viss ångest över att jag inte gått på jobbet men igår kväll var jag ju helt död så trodde inte att jag skulle tillfriska så mirakulöst under natten..Vaknade inte heller förrän 10 å det känns ju ännu dummare att stappla in vid den tiden på jobbet än att inte komma alls..Och man ska faktiskt vara hemma en feberfri dag, det har man kära arbetskamrat Johanne påmint mig om =)

Har i alla fall städat och donat i 5 hela timmar!!!!  Eftersom jag ännu inte var riktigt i toppform gick det inte på högfart precis, därav den långa arbetstiden..
Tömt kyl, skåp och hyllor, skrubbat rent överallt, till och med lister och kablar! Har även dammsugit, diskat, skurat och tvättat kläder. Därtill lagade jag en näringsrik måltid till karln när han kom på besök efter jobbet, fan vilken god husmor jag är!

image34

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e söt! jag e singel! men jag bor söderut! :(

2008-03-02 @ 13:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0