sjuk...

Fan! har gått å blivit sjuk...hela firman verkar ha drabbats av akut förkylning..min slog till som en käftsmäll igår eftermiddag...helt plötsligt var jag (enligt mig) dödssjuk!!  

Gick på jobbet idag ändå..vafan, det var ju min plikt att smitta ner de sista stackarna som klarat sig undan epidemin än så länge! Gnällt har jag gjort också, hela dagen lång! Tyckt så fruktansvärt synd om mig själv!
Ärlig talat var jag alldeles för snål för att gå hem..tänkte hela dagen att "En timma till klarar du, blir mindre karens då" Till slut var klockan så myckt att det var för sent, hela dagen hade gått...Dumt nog tänkte jag inte på att jag kunde tänkas vara sjuk en dag till och tvingas ta ut en hel karensdag i morgon....Fan att man inte har alla koppar i skåpet..

Nog om min "livshotande" sjukdom...

Thailandsresan 22/3-14/4-08.
Nu har vi iaf bokat en veckas hotell! På Kata beach, phuket. Verkar fint som fan tycker jag =) Får bara hoppas att svenskarnas favorit phuket nu är fint, har ju mina två tidigare thailandsresor till trots aldrig varit där...De resterande två veckorna tillbringar vi nog förmodligen i Khao Lak och Bangkok...

Rumstypen vi valde fanns i olika färgteman: Rosa, orange, grön och gul...Hoppas vi får ett rosa!

Sugar Palm Kata resort & spa

image28 image29

Lääääääääängtar tills vi åker!!!!!!!!

Tack å godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ss

Lyx! Fan va härligt :D

2008-03-05 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0