Sandra i trafiken

Jag har alltid trott att jag är en person med lång stubin, att det är en av mina goda egenskaper som bör nämnas i jobbansökningar....Men nu har sanningen gått upp för mig. Jag ilsknar till fort, väldigt fort...

I trafiken till exempel...jag blir helt enkelt såååå jävla arg varje gång jag sätter mig bakom ratten...lugna fina Sandra är borta och djävulen tar plats. Min tuta är väl använt, fingret likaså...
Jag är väl medveten om att jag inte är nån mästerbilist själv men vad fan! Hur jävla svårt kan det vara att använda blinkers? Eller respektera högerregeln? Eller inse att det även är ett trafikbrott att inte hålla trafikrytmen för 5 öre, man behöver inte köra 30 bara för att det ligger snö på backen! Eller för fotgängare att inte först halvt gå förbi övergångsstället för att helt plötsligt, utan en blick över axeln, göra en 90 graders vändning och stega ut på gatan, har de aldrig hört om ögonkontakt i trafiken? Eller suktar de efter döden?
Jag vet inte men ibland har jag lust att ställa in bilen i garaget för gott och åka lokalt..För när jag inte själv sitter bakom ratten håller sin djävulen inne....


                                                                              421239-26

Kommentarer
Postat av: Ss

Haha! jag hatar att köra bil här i stan.. ingen kan ju köra normalt..alltid dom där jävla blinkers som glöms bort..och dom som smeker fram efter vägarna.. nä fiifan .

2008-02-20 @ 22:41:43
Postat av: Maddizzz

haha jaa.. stämmer faktiskt.. du håller hårt på blinkandet....det har jag märkt fast jag inte har åkt bil med dig särskilt många gånger :D

2008-02-21 @ 23:00:25
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0