jobbig helg...

Hoff vad trött jag är!!
Varit en tung helg...Frasses är en mycket trevlig arbetsplats men fan vad trött man blir!!
Bakis var jag idag också fastän jag knappt fick i mig nå alkohol igår, kom typ 10 över tolv till krogen igår...gick hem lika fort..inte hunnit upp på samma höga partynivå som Sanna och hängde inte riktigt med på dansolvet =)

Nu är det bara lite mer än en månad kvar tills vi åker till älskade thailand! Fan vad jag är avundsjuk på mig själv..
Synd bara att jag missar  högskoleprovet..hade behövt göra d igen....men men...

tack å godnatt!

Kommentarer
Postat av: kompis

Jaa men vi får ta igen den där utekvällen innan du lämnar landet!.. typ nån helg i mars är det nog bra drag.. :) hörs!

2008-02-18 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0