bröllop

Nu är min äldsta syster Lindha en gift kvinna =)
I fredags blev hon kidnappad av två tomtar som förde henne till vår andra möhippa..Hon fick inte bara mat och vin utan blev även påmind om sin ungdomstid som hårdrockare av en inhyrd karl i skinnbyxor och peruk. Skoj var det! =)
Själva bröllopet var så fint och romantiskt som det bara ska vara, och festen på Petsamo efteråt så rolig som det kan bli. Min vän Sanna agerade dj, proffs som fan!  



421239-21

Inga större skandaler ägde rum, konstigt nog. Jag klarade min ända fram till kl 02.45 då jag somnade in på en stol. Saaaatan vilken god Lingonsnaps!!

Kommentarer
Postat av: kompis

proffs? ojoj, man tackar.. :) kul att folket blev nöjda iaf. det var en rolig fest!

2008-02-04 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0