Vill ha smör, nu!!!

Fan idag kom första tecknet på hemlängtan. Jag ville under några timmar idag ta ett tidigare flyg hem till Sverige. Orsaken till min plötsliga längtan hem var att vi igår delade på en flaska Sang Som ( inhemsk rom) och jag har varit ytterst bakfull idag...Ni som känner mig vet att jag bara MÅSTE ha pizza, helst Azteka, dagen efter kalas. Vill inte leva annars. Idag fanns det ingen azteka tillgänglig...Fruktansvärt! Jag låg på stranden, bakis och hungrig, och snyftade efter pizza. När väl det suget lugnat sig börjar den jävla karln i Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor" (läser den just nu) äta mackor i boken. Med ost..Jag fick dödspanik efter rostat bröd med svenskt smör och ost, fan vad gott!!!  Bara skriva om det gör ont....Missförstå mig inte nu, jag ÄLSKAR Thailändsk mat men efter 16 dagar saknar man det man är van vid...Mitt plötsliga smör- och ostsug ledde till en lång disskution med Rickard om vilken ost som är godast. Vi endes om Port Salut.

Fan nu är jag hungrig igen.....
Saker jag saknar just nu:

Pizza ( helst från Valentinokällaren eller Luossa )
Svenskt smör ( smör ska vara salt, inte sött!!!! )
Ost ( som den smakar hemma )
Salt snask ( köpte en burk turkisk peber på taxfree men den är slut )
Popcorn ( finns ingenstans här i Khao Lak...skumt )
Hamburgare ( Dom är jättegoda här men var är dressingen? )

Hoff....Ska nog inte dricka sprit här igen..blir så jävla sugen på all snuskmat vi har hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0