Kirunas rondeller...

Kirunas rondeller är fullpackade med idioter!!! Får det bekräftat dag efter dag...lär er köra bil era nötter!!!
Jag kanske inte är nån yrkeschaufför jag heller, och jag gör också fel ibland men nån jävla måtta får det väl ändå vara!!!
Hur svårt kan det va????
Jag kan inte låta bli att bli irriterad när folk inte fattar att man ska använda blinkers när man lämnar rondellen, eller att man inte behöver vänta tills rondellen är helt tom på bilar innan man kör in. Ni hejdar trafikrytmen!!!!!!!!!!



Fan i helvetes satan vad arg jag blir!!!!!




Kommentarer
Postat av: caroline

haha, inte lätt :P

2008-04-26 @ 00:17:30
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0