Bisexuell

Jag är bisexuell numera, helt seriöst! 
Jag har verkligen gått in för att även spana efter heta damer, att vidga mina vyer och tänka "en pudel är en pudel, oavsett kön".
För tänk så mycket större marknaden är om man ser det så!

Det tråkiga är att jag glömmer bort mig hela tiden och mina ögon söker sig ofrivilligt efter det den manliga sorten. Saaaatan!
Det är fan inte lätt att byta läggning över natten men ska fortsätta kämpa, lovar!



För allt jag säger är ju på fullaste allvar, eller hur? 
 




Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Ja herregud.. varför begränsa sig?!

Jag kanske ska börja leta efter kvinnor i tofs.. det är lite lättare att hitta än män :P

2010-07-14 @ 22:32:05
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: malin olsson

hej vad bra !så känner jag med !skulle gärna vilja ha dig som vän om du vill på facebook.jag känner som du alla vill att jag ska gilla killar bara en kille komenterade min komentar om min idol shawnee smith jag tycker hon är så vacker jag älskar henne !såklart med lady gaga,katy perry de är helt underbara med men i alla fall så sa han såhär"vad i helvete är du lesbisk?!"jag sa nej och sa om jag var hade du något i mot det?jag tycker bara hon är vacker okej!så jag känner som dig precis på det planet i alla fall hoppas du vill ha mig som vän skulle vara kul mvh malin in eamail adress är [email protected] men ge inte ut den bara !!!!

2011-01-01 @ 01:05:47
Postat av: malin olsson

kommentaren var till leetha

2011-01-01 @ 01:08:51
Postat av: malin olsson

kul också maddizz om du ville bli min vän med på facebook

2011-01-01 @ 01:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0