Klant!

Det är oerhört tråkigt att ha gips! Illa luktar fanskapet också, trots att det bara gått en vecka! Hur jävla gott ska det osa från handen om två veckor? Törs knappt spekulera...

Va iaf ut i helgen, kunde ju inte sitta inne på halloween! Nära att bartendern inte lät mig köpa två 6:or, han tittade på handen och tyckte inte jag skulle ha så starka drycker..Va fan, det är ju just pga handen jag borde det! Bara för att fingret är ur funktion ska väl inte skallen behöva lida? =)


Jag fick det bekräftat nyss..Jag är extremt klantig! Smällde upp bildörren i pannan när jag skulle öppna den, hur lyckas man med det?? Vet inte, men jag klarade det iaf galant..Så nu sitter jag med brutet finger och en attraktiv bula i pannan...Jävla nöt!


Min ytterst sexiga hand

Lördags
( blev få bilder, som vanligt )

Jens från sin mest åtråvärda sida, haha..


Jag, Anders & Sanna


Sanna och Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0