Fan vad less jag är!

Fan vad less jag är! Less på jobbet, krogen och mitt liv i allmänhet...
Min bitterhet märktes tydligt i lördags då vi hade julbord med jobbet, jag skällde till höger och vänster och utdelade även  en käftsmäll..Inte likt mig! Ledsen Louise att jag ansåg det vara ditt fel att taxin in kom, med det var kallt!
Less på dessa karlar också, håll de sanna intentionerna för er själva, jag vill inte höra!!!!!
Sen finns det de andra som bara borde ta sig i kragen, jag kräks på er! Att man ens blir förvånad längre är ett mysterium..
Nåja, det var inte helt misslyckat i lördags trots allt! Skoj på raggarklubben faktiskt, det borde spelas sån musik även på Ferrum! =)

Godnatt!




















Kommentarer
Postat av: caroline

fin du är! Humöret kan inte alltid vara på topp! Snart kommer jag hem så vi kan äta pizza! /pizzakompisen

2008-12-16 @ 00:07:49
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid lika kul när du lägger ut bilder. Fin du var till julbordet. Tyvärr såg jag något mycket obehagligt bland festbilderna från i lördas. Huuh...

Men man ska ju umgås med alla när firman ställer till med festligheter. Hoho.

2008-12-16 @ 12:19:32
Postat av: kompis

Vad fiin du är!

2008-12-16 @ 23:20:31
URL: http://ladysooul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0