tråkiga vardagen..

Fan vad trist det är med vardag...Nu när jag hunnit knapra i mig all den mat jag saknat så mycket under utlandsresan är det inte lika roligt att vara hemma längre....blää vad trist det är!!

Igår var iaf jag och Jessica hemma hos Sanna och drack lite alkohol, mycket trevligt. Jag och Sanna tog oss sen till Ferrum, inte lika trevligt. Jag har nästan aldrig roligt när jag går ut..vette fan varför jag jämt ska dit! Alldeles för nykter också, vågar inte ta ett steg på dansgolvet när jag inte är kalasfull...Så jävla dålig musik också..Vem fan kan dansa till dunk, dunk, dunk dunk...usch! Fast det kanske bara är jag som gnäller, vet inte...Det var iaf roligt att träffa Jessica igen, länge sen!

Rickard ska på nåt jobb och vara borta till torsdag så nu har jag hans kisse inneboende, tre katter i en etta är ingen lek..Helst eftersom Zixten ( nej, vi har inte döpt honom ) är en riktig bråkstake, ska bara anfalla mina stackars katter som inte ens är hälften så stora som han..Kommer inte få en lugn stund...Men söt är han!!!!!

image52


Kommentarer
Postat av: Marie

Naw vilken cutie! Och ja, Ferrum är inte mkt att hurra för these days... :/ Dunk dunk dunk går inte hem här heller. Vad har hänt med musiken med lite rytm i åtminstone? Det är sorgligt.

2008-04-21 @ 08:15:58
URL: http://msomimarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0