Tack tack!

Nu är det äntligen klart med min ledighet, har haft sån ångest sen jag bokade resan utan att riktigt ha fått klartecken från jobbet. Förlåt Linda och Marie att jag ställer till det så men den här resan är viktigare än ni förstår!
Jag kommer dessutom, med den extrema arbetsmoralen jag besitter, göra allt ni ber mig om i framtiden!
En tacksam Sandra skall icke underskattas!

Nu kan jag iaf glädjas åt att mellan den 3:e november och 2:a december kommer min kära kamrat Madelene och jag befinna oss i värmen och solen. Vi landar i Bangkok den 4:e november och där tänker vi shoppa loss i två dagar innan vi reser vidare till Bali. Man kan fan inte åka till Asien utan att stanna till i Bangkok.

Eftersom vi aldrig varit på Bali tidigare har vi inte bokat returesan till Bangkok än. På det sättet är vi fria att åka tillbaka till Thailand när vi vill om vi inte trivs på Bali. Thailand är ju alltid ett säkert kort!
Men efter att ha pratat med Amanda, som är van Balibesökare, tror jag vi kommer gilla ön. Ska bli skoj att prova surfa också, lite anledningen till att vi vill dit, även om vi förmodligen kommer drunkna båda två. Du Maddis får iaf lära dig att ha skallen under vatten, om du inte vill hålla dig till vattenbrynet med knotten :)

Tråkigt att Petra inte kunde följa med men det skulle nog vara omöjligt för oss att vara ledig samtidigt. Så tack tack för att du tar mina skift! Mycket kärlek till dig, ska köpa nåt fint till dig också eftersom jag ju aldrig bjöd igen födelsedagslunchen!


Tror förresten att jag börjar bli lite knasig av allt jobbande. I veckan när jag stod bakom bågen såg jag, genom ett fönster ut till avgångshallen, en man komma gående med en kokosnöt i handen som han suger ur med ett sugrör. Jag har aldrig sett något liknande i Sverige och hoppar upp på en pall för att upphetsat säga till Peter och Sofia  "Det kommer en kokosnöt!!" (Jag hann även börja fundera på om kokosnötter går under vätskeregeln)
Men innan jag hinner säga något kommer mannen fram på andra sidan väggen, då inser jag att det inte är en man. Det är en kvinna. Och det är ingen kokosnöt utan ett spädbarn som kvinnan har i en sele på bröstet.
Sugröret inbillade jag mig visst helt.

      =      ?




Nä, nu ett klipp på riktig kärlek :)




Kommentarer
Postat av: kompis

men bääääbisarna!! åååh vad söta dom är <3

Fan vad härligt att det löste sig med jobbet, perfekt! hoppas ni får en underbar resa :D

2010-09-25 @ 20:18:14
Postat av: Sandra

Tack tack! Hoppas du också kan följa med nästa gång, för det kommer fler resor! :)

2010-09-26 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0