Fylleslag, totalt!

NEJ!
Det är INTE ok att bussen som ska gå 02.20 från Vasaplan redan har gått när man kommer till hållplatsen 02.12.
Fan jälva fiol vad arg jag var! Taxikön och kylan var inte att leka med heller, ett tag tänkte jag nästan ge upp och lägga mig på gatan så polisen tog mig. Då hade jag iaf hamnat nånstans där det är varmt.
Men som tur är har jag världens bästa Petra boendes i centrum. Du räddar mig alltid min vän!

Jävla fylleslag, aldrig varit med om att fan hela sällskapet spårar.

"Vänta, vänta. Jag kan inte prata, inte för att vara dryg men jag är för full. Kom tillbaka om en timme, måste nyktra till"
"Men hon då?"
"Nä, hon kan inte heller prata"







Kommentarer
Postat av: kompis

Hahahaa! vart vad när hur? jag vill höra allt :D

ring mig när din telefon är igång. har också en hel del att berätta :D kraaaam

2010-10-19 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0