Världens godaste pizza!

Fiiiiifan vad mätt jag är!
Gnällde idag att jag inte har nån fantasi när det gäller mat, att jag står på Ica Maxi med tom skalle och utan ídéer. Fick tipset att göra egen pizza, vilket lät gott, så susade förbi Maxi på hemvägen. Köpte ALLT jag alltid önskar ska finnas på min drömpizza. Och vilken hit! Aldrig har en pizza smakat så perfekt och jag åt fan upp en halv plåt.
På min pizza fanns följande:

Massor av ost
skinka
salami
Massor av sambal oelek
jalapeño
salsasås (hot)
paprika
lök
vitlök
färskost, vitlöksmak

Saaaaatan vad stark och god!
Inte det minsta nyttig men vad fan, måste ju lyxa till det ibland!
Blir dock att toktugga mint innan jag visiterar imorgon, bara osar vitlök ur käften. Fräsch tjej!





1:a maj. Ännu en hit!















Upp till kamp emot kvalen!
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.
Upp till kamp emot kvalen!
Sista striden det är,
ty Internationalen
åt alla lycka bär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0