Utväxthelvete

Fan, helt slut i skallen. Började 5 i morse så klockan ringde redan 03.40, det är inte vettigt att vakna vi den tiden! Slutade dock redan 10.00 så tog mig en liten luring på dagen, därav den döda skallen jag fortfarande lider av. Man mår inte riktigt bra av att sova på dagarna, även om det är gött just för stunden.

Min lönespec kom idag, fick mycket mer än jag förväntade mig! Fast det är ändå småslantar, 5000:- ynka kronor, räcker inte ens till hyra och el. Men hade bara 28 timmars arbete under februari så klagar inte, nästa månad kommer bli finfin, de ringer ju hela tiden och undrar om jag kan jobba, till min stora lycka! :)
Blir iaf mer än heltid och nu när jag inte fått lön på några månader kommer det kännas gött!

Jag tror fan jag måste färga håret blont igen, blir galen på detta med ljus utväxt som gör att man ser skallig ut. Funderade ju här för ett tag sen på varför jag inte blivit mörk tidigare, nu minns jag. Det är ju ett helvete!
Förut färgade jag håret typ var 3:e månad, nu måste jag köpa dyr hårfärg varannan jävla vecka, blä!




Nä, kanske man skulle återuppväcka BimboSandra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0