Porrskådis, javisst!

Brr, fryser fortfarande om tåssingarna. Varit och grillat och åkt madrass, lr skrane som det visst heter här, med ssu. Man fick fan styra väl för att inte ploga över småttingarna som var överallt. Om man inte får åka skrane utanför pinnen borde man inte få åka slalom innanför! Det var iaf skoj, men kallt!
Det var visserligen några timmar sen men kom nyss utifrån, varit och skrivit klart pappren med de stackare som fick närkontakt med polon. Så nu sitter jag med tofflorna jag fick av Maddis och försöker få tårna varma igen. Måste börja med tjocksockor!

Jag börjar sakna jobben nu. Frasses framför allt men även R&W. Börjar bli lite tråkigt att strosa runt här hemma. Har lite smått börjat söka jobb men än så länge lever jag bra på mina sparade slantar, får ju inge a-kassa på ett tag eftersom jag sa upp mig. Men men, det löser sig nog. Hoppas volvo börjar köra på högfart snart igen så kanske man kan få jobb där, bor ju nästan granne med stället så vore perfekt!

Undrar förresten vad folk på R&W tänkte för sådär två år sedan när de fick höra att en "riktig porrstjärna" skulle börja där. De måste ju ha varit i extas dagen jag skulle börja!
Och sen blivit riktigt besvikna när jag knallar in, helt vanlig i och grå. För nån porrstjärna är jag tyvärr inte...

Tur att de flesta av mina före detta arbetskamrater verkar veta bättre, de lyssnar nog inte på snack som kommer från så opålitliga källor. Att det gjordes mkt för att jag skulle bli illa omtyckt, redan två veckor innan jag ens började, är nu klart. Men uppenbarligen ett misslyckande.
Kände mig faktiskt rätt uppskattad på R&W. 

Trist med bittra människor, även om jag i detta fall kan förstå bitterheten. Man kan ju undra om det dök upp minsta lilla tankeställare när jag senare förklarade hur det ligger till med min påstådda porrfilmskarriär. Att mitt liv inte förbättrades av händelsen är ju självklart, men att sen få leva med idioters jävla skitsnack är nästan värre. Människan är ond, det är uppenbart. Men jag kan ändå inte sluta hoppas på det motsatta, tyvärr Madelene. Hoppet är ju som sagt det sista som överger en.



En riktig stjärna inom vuxenfilm!
Gud så synd att jag har strumbyxor, tänk vilken bild om jag varit troslös!
Synd synd...

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

hahaha...

2010-01-17 @ 13:35:57
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: kiruna

du är alldeles för snygg för porr! :)

2010-02-06 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0