horskor?

Var nervös när jag var på stan igår, skulle lämna in en arbetsansökan på ett ställe jag verkligen vill jobba på, så spenderarådran löpte amok..
Gick in på dna, gick ut två minuter senare med dessa

 

Är det jag?
Nix
Tycker jag egentligen om stövlar?
Nix
Tycker jag om lårhöga stövlar?
Nej, för fan!
Är 800:- för mkt för ett par skor? (enligt mig alltså)
Ja, för fan!!

Eller?

Hjälp mig nu Madelene och Lisette..A keeper?

Och måste poängtera att detta in är nå jävla "dagens outfit"!!!!!!
Modeblogg kommer detta aldrig att bli eftersom jag:
1: Inte har nån smak
2: Tycker det är det tråkigaste och mest patetiska som finns!

Fan, skäms för detta inlägg!!

Kommentarer
Postat av: Madelene och Lisette

Är det jag?

Nix

Tycker jag egentligen om stövlar?

Ja



Tycker jag om lårhöga stövlar?

JA, för fan!



Är 800:- för mkt för ett par skor? (enligt mig alltså)

NEJ, för fan!!



Keep it!!

2010-02-03 @ 20:01:43
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ok. Ska fundera över det. Kanske behåller.. efter några pilsner kommer jag säkert känna mig sviiinhet!

2010-02-03 @ 20:03:33
Postat av: Sanna

Är det bara Madelene och Lisette som läser din blogg? :P

2010-02-04 @ 13:12:37
Postat av: Sandra

haha nej men pratade med Maddis, som var hos Lisso, i telefon och hon bad mig lägga ut bilder så de kunde hjälpa mig välja om jag skulle spara lr lämna tillbaka skorna! :)

2010-02-05 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0