bara bilder

Har varit en trevlig vecka eller två sen jag skrev sist!
Jag har varit på Hoffmaestro & Chraa på Corona, Rockat Röven av Högern på Hamnmagasinet, far har varit på besök och jag har cyklat slut på mina ben pga att bilen är på verkstad..Det senaste är kanske ingen hit en söndagsmorgon då det blåser 190 i motvind men ändå!

Jag har inte varit överdrivet upprörd över något den senaste tiden så har svårt att komma på något intressant att skriva..Måste kanske åka tillbaka till Kiruna och mitt gamla liv, på den tiden hade jag gott om material!

I brist på ord bjuder jag på lite bilder istället.






Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Vad kul med lite bilder!

Är det dina arbetskamrater?

2010-04-29 @ 22:09:57
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jepp, mina kära arbetskamrater!:)

Fast damerna på de nedre bilderna är Tinas klasskompisar.

2010-05-01 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0