Ännu en hälsosam dag!

Även idag har jag varit duktig, så nöjd med mig själv!

Vaknade vid halv 9 och duschade innan jag gav mig iväg på min cykeltur, det blåste ännu mer idag men trevligt iaf. Fotade lite efter vägen, det ser nästan ut som att jag bor på landet :)

 



Sen tog jag med båda mina mina katter ut i solen, tur att Tuva mest ligger och rullar på dörrmattan så henne behöver man inte ha nån direkt koll på. Grannkatten strök omkring och mina bäbisar var faktiskt inte allt för elaka, Idun fräste bara lite grann och Tuffsan vevade lite med tassen. Men innan sommaren är slut kommer de nog vara vänner!

Jag har även inhandlat balkongmöbler idag, hittade ett helt ok bord med två stolar för 399:- på Jysk så jag slog till. Nu måste bara finvädret hålla i sig så jag kan sitta och sola på balkongen, balkong och badkar var verkligen två saker jag saknade i Kiruna!

 
Min fina balkong. Hade velat ha blommor men det lockar ju till sig massa flygfän så det får va..


Har ätit riktigt nyttig också! Först en smoothie på morgonen och till middag blev det fetaostfyllda biffar med kokta grönsaker, finfint.
Vet att jag endast kommer äta så här duktigt några dagar innan jag får panik efter popcorn och karameller, men några dagar är ju bättre än inga!

Sen har jag dessutom storstädat här hemma idag, skrubbat och donat hela eftermiddagen, det ni!

Fiiiifan, vad duktig jag varit!

Imorgon börjar jag den härliga tiden 04.45 så det blir att stiga upp efter 3 nångång, vilket inte är en vettig tid att vakna! Men slutar redan 14.00 så då hinner jag hämta ut mina nya sommardäck som är färdiga, det känns dock inge vidare med tanke på att de kostade 965:- st. Tur att jag bara behöver 2st!

Nä, nu ska jag snoka runt lite innan jag gossar ner mig i den renbäddade sängen, ska försöka somna innan 9 så jag iaf får 6 timmars sömn. Tror dock att det kommer misslyckas, ingen vuxen människa går väl och lägger sig innan 22..?


Mina älskade små bäbisar!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ser fram emot en hel del balkongsittande senare i vår... Synd att du ska bo så långt bort bara!

2010-04-13 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0