6-18

Fan man har ju ingen fritid när det är stopp! Hinner bara hem så är det läggdags. Tråkigt tråkigt!
Men annars är det rätt trevligt att va borta från verkstan ett tag, saknar dock min kamrat Louise. Hon borde också va med!

Har förresten fått svetsa idag! Inte gjort det så många gånger tidigare, är ju bara maskinare. Hade nog inte kunnat välja mkt sämre förhållanden för en första gång med pinne men tycker ändå jag svetsade som en gud! Ola var mkt imponerad, haha....

Förstår dock inte hur jag alltid lyckas bli smutsigast av alla..Vad gör jag för fel?
Tror jag ska ta med kameran till Svappavaara imorgon.


Förra veckan fick jag en oväntad avi från bluebox. Funderade först vad fan jag nu beställt, försöker ju spara pengar! Sen kom jag på att jag ju fyllt år och att det kanske var en present. Spännande som satan att inte veta från vem eller vad det är man ska hämta ut! Gissade först på min syster som jag har för mig brukar prata om bluebox. Sen på Sanna eftersom hon ju sa att hon beställt något åt mig. Men icke, ingen av dem ville känna vid det mystiska paketet. Öppnade iaf och hittade ett par mkt gossiga och fina tofflor som man värmer i micron innan användning. Ett kort var även bifogat där det stod: Grattis min kamrat, hoppas presenten värmer bra! / gummaaaaaaaaan. Tog ett tag innan polletten ramlade ner...Maddis!
Sitter med tofflorna på mig just nu, de värmer gött i denna 17gradiga lägehet. Tack gummaaaaaaaan =)

Nä nu ska jag rulla en sväng hem till Sanna. Ska få ännu en present =)

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

haha jaa jag var ju bara tvungen..hehe det ska inte vara så lätt att komma på vem det är :D

2009-09-24 @ 23:55:48
URL: http://maddizzz.blogg.se/
Postat av: Syster Tina

Ja, själv har jag ju inte köpt något eftersom du fortfarande inte kommit dig för att säga vad du önskar dig. Ska nog göra som Maddis och ta saken i egna händer :)

2009-09-25 @ 10:01:03
Postat av: kompis

Lätt ju! Det är bara maddis som använder ordet kamrat :P

2009-09-26 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0