Måste man skratta högt?

Betnér, jävligt smart och rolig karl det där. 
Men varken han eller annan underhållning får mig att skratta högt. Damen bredvid skrattade däremot rakt ut under hela framträdandet HAHAHAhaaaa...Kan inte hjälpa att jag tittar lite snett och tycker det är smått irriterande, precis som gamla karlns hysteriska fnitter till AFV, så skoj är det fan inte! 
Fast det är inte dom det är fel på utan mig, det är ju meningen att man ska skratta. Bara jag som är tråkig och bitter. Men log gjorde jag faktiskt.    
I tystnad.

Det har varit en rolig helg förresten, vi hade ju finbesök i Kiruna i form av Madelene, mkt trevligt! Jag var dessutom ledig.
Jag, Maddis och Madde tänkte gå på finrestaurang i fredags men eftersom vi (nötter) inte bokat bort så var det fullt tamejfan överallt. Vi hade ju planerat att sitta och titta på folk men fick istället gå på ett nästan tomt Thai, maten var dock god. Sen bowlade vi och då var även Maddis lillasyster med, vilket proffs! Jag har iaf kommit fram till att man bowlar bättre på fyllan..

Lördagen slutade som vanligt på krogen. Jag, Sanna, Maddis, Jonneli och Jens försökte oss på Arran, värdelöst! Man vågar ju knappt titta sig omkring av rädsla att ses som "mormor som sneglar på småpojkar". 90% av besökarna är ju födda på 90-talet! Nä, i framtiden är det Ferrum som gäller för oss gamlingar. ( Jonneli, ung och fräsch, ej inräknad  )

Fast blir kanske inte så många fler besök där eftersom jag ju inom en snar framtid är Umebo. Fan vad jag längar! Tänker på det hela tiden och sätter upp små delmål för att få tiden att passera fortare. Först var det firmafesten, sen Maddis besök, sen Betnér och nu är det luleå till helgen och efter det julborden jag ska på. Första 5:e December och andra 19:e. Sen är det jul och efter det flytt.

Det ser så ljust ut att jag nästan blir bländad!! :)




Kommentarer
Postat av: Syster Tina

Vad ska du göra i Luleå?

2009-11-18 @ 09:51:40
Postat av: Sandra

bara hälsa på, blir så rastlös av lediga helger! Sen tänkte jag köpa julklappar :) fast det vet du redan, pratade ju med dig tidigare idag!

2009-11-18 @ 18:42:00
Postat av: picky

haha AFV är visst roligt :D

2009-11-20 @ 00:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0