Lääääääängtar!!

Fan vad tiden sniglar sig fram! Det är fortfarande flera åååår kvar tills vi åker..känns det som iaf...
Jag vill åka nu, NU =)

Men kommer säkert få panik redan på planet dit över att resan snart är slut..har den dumma ovanan att förstöra mina resor med sådant trams..

Det har iaf varit partaj varje helg de senaste veckorna, vette fan varför man alltid dras mot Ferrum och alkoholen direkt det är lördag! Tur är ju att man har likasinnade vänner så man slipper gå själv, inte för att det skulle va ett alternativ för mig men ändå..Vi har haft skoj iaf och det är ju viktigast! =)
Men ska sluta springa där..Snart..Ska bara skaffa mig ett liv först!

Jag och Carro har kört hårt på vår träning också, stenhårt! Synd bara att det inte syns nåt, hur länge ids man om det inte märks nån skillnad?!! Vette fan..Men börjar iaf tycka det är roligt! Helst att gå på långpromenad med Carro och lilla Mina =)

Nu sitter jag och tittar på "Den rätte för Rosing". Fan hur människan ser ut! Hon kan ju inte ens le med den där käften för faaen!

Nä tack och godnatt!


     Lilla Freja och jag sover..Bäbisar luktar så gott! Saknar gossingen =(

Kommentarer
Postat av: caroline

imån ska vi ut och knalla :D kuul!



nåååå, så söta du och bäbiiis :D

2009-03-11 @ 13:03:28
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0