Hultsfred & Stockholm

Nu har det tråkiga livet börjar igen..Dubbelarbete hela denna vecka. 73 timmar totalt. Härligt!
Men måste jobba igen lite av alla de slantar jag slösar under min 11 dagar långa semester. Satan vad det gått pengar! Men då har jag ju fått ett par mkt heta glasögon. 4000:- gick det på. 70-tals modell.
Maddis kom hit till Kiruna med dem i torsdags, fan vad folk kommer skratta åt mig, skyddsglasögon ser det ut som. Men vill ju ha riktigt fula glasögon så är mkt nöjd!

Nåja, Hultsfred är iaf bland det roligaste jag varit på. Ok, det var satans kallt och regnigt men ändå!
Kings of Leon var så jävla bra, det blev nästan lite andligt. Helt klart värt att åka en dag tidigare! Annars var vi rätt dåliga på att besöka artisternas konserter. Fast Lasse missade vi ju självklart inte. Maddis älskling =)
 
Ska bara komma ihåg att inte köpa en barnsovsäck till nästa gång, fick knappt plats i den och jäveln sprack redan andra natten. Låg och grinade på nätterna av kyla, trodde jag skulle dö för fan. Försökte tränga mig in med Maddis i hennes stora gosiga sovsäck men det var inte så uppskattat av nån anledning..haha

Kylan till trots så trivdes vi verkligen med det smutsiga livet i tält! Hela festivalen gick vi runt med gummistövlar och huvan på. Gött att slippa va så jävla fixat och ren hela tiden =)
Vi duschade dock 2 gånger på 4 dagar så helt jävla igenlortade var vi inte!

Vi kom ju fram först vid 23-tiden på onsdag och det fanns knappt nån belysning på campingen. Så vi fick slå upp tältet i det ynka ljuset som Maddis telefon erbjöd. Det resulterade i att vi förmodligen hade en av de lerigaste platserna på hela området. När vi låg inne i tältet kunde vi höra folk utanför disskutera hur fan vi kunde sätta upp tältet mitt i den värsta gyttjan. Äh, va fan. inne var det torrt och fint!

Hultsfred i bilder.










Stockholm var också en höjdare! Båda mina systrar och Maddis fanns ju där så hade aldrig tråkigt =)
Kellys fick besök av oss hela tre gånger. Maddis blev även kallad rasist hela tre gånger. Helt utan anledning! Bara för att man inte är intrersserad betyder det inte att man röstar på Sverigedemokraterna!
Och bara för att man säger att en kille är på "fel ställe" ( när han vill dansa på en krog helt utan dansmöjligheter) Menar man väl fan inte att han är på fel ställe pga av sin hudfärg. Hur fan kunde han få det till "du är på fel ställe, nigger". Folk är fan inte kloka.

Nåja, nu orkar jag inte skriva nåmer. Fått besök.

Grillning.




Maddis spontanbadar =)


Bad på Sickla strand.






Middag med Malin och hennes karl på Koh Phanghan.


MIn nya frilla. Ingen höjdare!


Favoriten!


Maddis sparkar boll.


Fjärilshuset!



Kommentarer
Postat av: kompis

Keeelllyyyys, wooohoooo !

Din nya frisyr är fiiiin ju :D

2009-07-26 @ 01:58:22
Postat av: Anonym

Danke! =)

Vi måste va i sthlm alla tre nångång och gå på kellys!

2009-07-27 @ 07:12:01
Postat av: Syster Tina

Ingen bild på glasögonen? Vill se!

2009-07-27 @ 15:11:35
Postat av: Erik Hellsborn

Vad har Sverigedemokraterna med rasism att göra? Vi är demokratiska nationalister.

2009-08-05 @ 00:38:08
URL: http://erikhellsborn.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Ok, kanske enligt dig. Men i mina ögon är ni rasister. ledsen!

2009-08-05 @ 08:37:48
URL: http://leetha.blogg.se/
Postat av: Erik Hellsborn

I så fall är det kanske läge att ompröva din definition av ordet "rasist"?

Eller menar du att regeringarna i t.ex. Danmark, Finland och Italien också är rasister?

2009-08-05 @ 13:11:05
URL: http://erikhellsborn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0